Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

«Παγώνει» την εξέλιξη η Ferrari


Έπειτα από το κακό ξεκίνημα και τη μετέπειτα μέτρια πορεία της στο φετινό πρωτάθλημα, στη Ferrari σκέφτονται να κοιτάξουν πώς θα δημιουργήσουν το μονοθέσιο για το 2010, αφού είναι έτοιμοι να «παγώσουν» την εξέλιξη της F60, από τη στιγμή που η κατάκτηση του τίτλου έχει κάνει... φτερά από νωρίς.

Η Ferrari πραγματοποίησε φέτος το χειρότερο ξεκίνημα στην ιστορία της στη Formula1, με αποτέλεσμα να βρεθεί από νωρίς πολύ πίσω στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και συνάμα εκτός στόχου που ήταν η κατάκτηση αυτού. Βέβαια, μέχρι τώρα έχει κάνει κάποια βελτίωση και αυτό φάνηκε από τη συμμετοχή στο βάθρο στον αγώνα του Μονακό και στο χθεσινό του Νίρμπουργκρινγκ, αλλά αυτό δεν αρκεί για να σώσει την... παρτίδα, από τη στιγμή που αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα, κάτι που φάνηκε στο μονοθέσιο του Κίμι Ραϊκόνεν, που εγκατέλειψε τον αγώνα λόγω κινητήρα.

Έτσι, στη Scuderia σκέφτονται να «παγώσουν» την εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου και να στρέψουν την προσοχή τους στη δημιουργία αυτού της επόμενης σεζόν, όπως είπε σε δηλώσεις του και ο Στέφανο Ντομενικάλι. «Πολύ σύντομα, θα παγώσουμε την εξέλιξη της F60. Έχουμε ήδη αρχίσει να δουλεύουμε πάνω στο νέο μονοθέσιο και νομίζω ότι στις επόμενες δύο εβδομάδες θα στρέψουμε ολοκληρωτικά την προσοχή μας στο μονοθέσιο του 2010 ώστε να μη χάσουμε χρόνο στην εξέλιξή του.

Ξέρουμε ότι η επόμενη αγωνιστική σεζόν είναι κρίσιμη και θέλουμε να είμαστε πολύ καλύτεροι σε σχέση με φέτος», είπε ο διευθυντής της ομάδας του Μαρανέλο, ο οποίος πρόσθεσε ότι ακόμα προσπαθούν να λύσουν κάποια προβλήματα. «Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί γιατί είναι δύσκολο να κατανοήσουμε την απόδοση του μονοθεσίου σε κάποιες περιπτώσεις. Υπάρχουν σκαμπανεβάσματα και όχι μόνο στη δική μας ομάδα.

Ακόμα και μέσα στο Σαββατοκύριακο ή και κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, η απόδοση κάποιων μονοθεσίων, ανάμεσά τους και το δικό μας, μεταβάλλεται ανάλογα τις συνθήκες και την κατάσταση των ελαστικών». Τέλος, ο Ντομενικάλι δήλωσε ότι στην ιταλική ομάδα κρατάνε προς το παρόν μόνο τα θετικά, που είναι η αγωνιστική βελτίωση της ομάδας και οι δυο συμμετοχές στο βάθρο.

«Αν κάνεις καλή εκκίνηση και μπορείς να ελέγξεις τη φθορά των ελαστικών σου, μπορείς να κάνεις τη διαφορά. Στη Γερμανία, τόσο ο Φελίπε όσο και ο Κίμι έκαναν εκπληκτικές εκκινήσεις και το KERS απέδωσε καρπούς. Στη συνέχεια, οι οδηγοί μας προφύλαξαν τα ελαστικά τους, όλοι στην ομάδα δούλεψαν σκληρά και είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα».

πηγη: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: