Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

F1: Το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν είναι και ότι πιο εύκολο

Ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας, Bernd Mayländer, μάλλον έχει ένα από τους πιο δύσκολους, αλλά ταυτόχρονα ευχάριστους, ρόλους σε κάθε αγώνα. Είναι αυτός που θα εισέλθει στην πίστα και θα οδηγεί τα μονοθέσια των ομάδων. Είναι αυτός που πρέπει να αποφασίσει πόσο γρήγορα ή πόσο αργά θα τρέχει έτσι ώστε να μην αποκτήσουν κάποιο πρόβλημα τα μονοθέσια που τον ακολουθούν, αύξηση θερμοκρασία κινητήρα, πτώση θερμοκρασίας φρένων. Θα πρέπει να δράσει άμεσα και να οδηγήσει τον αγώνα όσο οι ανάγκες το απαιτούν.

Η οδήγηση της Mercedes-Benz SLS-AMG δεν είναι εύκολη υπόθεση. Μπορεί στα δικά μας μάτια να φαίνεται παιχνίδι, αλλά ο οδηγός έχει άλλη άποψη. Τα 571 άλογα που κρύβονται μέσα στο αυτοκίνητο, δεν «δαμάζονται» εύκολα και ο «ιππέας» επιβάλλεται να είναι κάτι περισσότερο από έμπειρος.
Η ιστορία του αυτοκινήτου ασφαλείας ξεκίνησε κάπου μέσα στη δεκαετία του ’70 και συγκεκριμένα το 1973 στο Grand Prix του Καναδά. Μέχρι τον τελευταίο αγώνα στο μακρινό Άμπου Ντάμπι εν έτη 2010, δε λείπει από κανέναν αγώνα και η Mercedes-Benz, προμηθευτής του αυτοκινήτου, γιόρτασε την 250η εμφάνισή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: