
Η Renault πλέον δεν διαθέτει κανένα ποσοστό της Renault-F1 αφού ήθελε να απεμπλακεί από τη Formula 1 ως κατασκευαστής αλλά να παραμένει σε αυτή μόνο με την ιδιότητα του προμηθευτή κινητήρων. Φυσικά η νέα ομάδα, όπως και η RedBull θα εφοδιάζεται με τους γαλλικούς κινητήρες.
Ο πρόεδρος της Genii Capital, Gerard Lopez δήλωσε:
Για το Group Lotus η είσοδο στην Formula 1 ανοίγει νέες ευκαιρίες στην αγορά καθώς και μια νέα σημαντική πλατφόρμα για ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο η Genii Capital διαθέτει άμεση πρόσβαση σε εταιρίες αιχμής στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Χάρη στην εξαιρετική δουλειά που έκανε φέτος η ομάδα Enstone είμασταν σε θέση να προσελκύσουμε μια τόσο σημαντική χορηγία και μια νέα επένδυση για ένα πολύ λαμπρό μέλλον.
Από την μεριά του ο Dany Bahar, CEO του Group Lotus δήλωσε:
Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση μιας αυτοκινητοβιομηχανίας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και την F1. Γνωρίζουμε ότι υπάρχει διαμάχη σχετικά με τη χρήση του ονόματός μας στην F1 και είμαι χαρούμενος που μπορώ να αποσαφηνίσω τη θέση μας επισήμως μια και καλή. Είμαστε η Lotus και επιστρέψαμε.
Τι θα γίνει όμως με την Lotus Racing του Tony Fernandes, που έχει δηλώσει ως όνομα Team Lotus και έχει ήδη προβεί σε συμφωνία με την Renault για τους κινητήρες; Μάλιστα προτίθεται να αλλάξει και αυτός το χρώμα των μονοθεσίων του από πράσινο σε μαύρο – χρυσαφί. Νέα κόντρα προβλέπεται στον ορίζοντα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου