Με έναν πρωτότυπο τρόπο η McLaren παρουσίασε στο Βερολίνο το νέο της “όπλο” για το 2011. Την MP4-26. Στόχος της ομάδας είναι η επιστροφή στην κορυφή, φυσικά κατακτώντας και τους τίτλους.
Η MP4-26 είναι αρκετά αλλαγμένη σε σχέση με την προκάτοχό της. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι νέες εισαγωγές αέρα των ψυγείων, αφού τέτοιο σχήμα δεν έχουμε ξαναδεί. Όπως είχαμε γράψει η McLaren εγκατέλειψε την ιδέα του shark fin, αφού το χρησιμοποιούσε μόνο για χάρη του F-Duct.
Το ρύγχος δεν παρουσιάζει πολλές διαφορές σε σχέση με αυτό της MP4-25, η εμπρός αεροτομή είναι ίδια με την τελευταία έκδοση του περσινού μονοθεσίου. Κάτω από το ρύγχος υπάρχει το χαρακτηριστικό διαχωριστικό του αέρα που διέθετε και η MP4-25.
Τα pod wings έχουν την απλοϊκή σχεδίασή της MP4-25 όταν αυτή είχε παρουσιαστεί και όχι το κυματοειδές σχήμα που είχε από την Τουρκία και μετά. Ο διαχύτης είναι ενός επιπέδου λόγω κανονισμών φυσικά και η πίσω πτέρυγα είναι η περσινή και φυσικά δεν είναι κινούμενη. Την νέα πτέρυγα του 2011 αναμένεται να δούμε στο πρώτο τεστ για την MP4-26 στη Χερέθ στις 8 Φεβρουαρίου. Η πίσω ανάρτηση είναι pull rod και όχι push rod όπως είχε η MP4-25.
Επίσης, έχει επανασχεδιαστεί και η εισαγωγή αέρα του κινητήρα, με μία επιπλέον οπή να υπάρχει λίγο πιο πίσω προφανώς για την ψύξη του μηχανικού μέρους του μονοθεσίου.
Οι απολήξεις των εξατμίσεων βρίσκονται στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Φαίνεται να είναι χαμηλά τοποθετημένες για να βελτιώνουν την απόδοση του διαχύτη.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου