Σε μια ατμόσφαιρα που θύμιζε αγώνα παρά δοκιμές εξέλιξης, ολοκληρώθηκε η τρίτη και προτελευταία μέρα δοκιμών εξέλιξης στην Jerez, με τους οπαδούς του Fernando Alonso να γεμίζουν τις κερκίδες.
Παρ'όλα αυτά, τα βλέμματα όλων ήταν στο τι έκανε ο Nick Heidfeld στην πρώτη του εμφάνιση με την Renault.
O Γερμανός που όλα δείχνουν πως θα είναι ο αντικαταστάτης του τραυματία Robert Kubica, έδειξε να προσαρμόζεται άμεσα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο, θέτοντας έτσι γερές βάσεις στο να είναι ο νούμερο ένα οδηγός της ομάδας αυτή την χρονιά.
Αύριο, θα δώσει την θέση του στον Bruno Senna, για την τελευταία μέρα των δοκιμών
Ο Fernando Alonso, έκανε ότι μπορούσε για να αποζημιώσει το κοινό του, κάνοντας πολλούς γύρους (131) ώστε να τον απολαύσουν και εν συνεχεία, κάνοντας τον δεύτερο χρόνο της ημέρας.
Ο Michael Scumacher, μπορεί να μην έκανε και σήμερα τον πρώτο χρόνο, όμως κράτησε ψηλά την σημαία του Γερμανικού εργοστασίου σημειώνοντας την τρίτη καλύτερη επίδοση της ημέρας.
Ερωτηματικά δημιουργήθηκαν για την McLaren και το κατά πόσο χρησιμοποιεί τελικά διπλό σύστημα εξατμίσεων, με τον Hamilton να περνάει την περισσότερη ώρα στα πιτς, χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο εξέλιξης.
Σύμφωνα με το Αuto Motor und Sport, για να γίνει η αλλαγή από το ένα σύστημα στο άλλο, χρειάζονται δύο ώρες λόγο διαφορετικού πατώματος του μονοθεσίου.
Η Βρετανική ομάδα ωστόσο, δεν έχει αυτή την πολυτέλεια, καθώς στις προηγούμενες δοκιμές εξέλιξης, έτρεξε με το περσινό μονοθέσιο.
Ο Ηamilton, συμπλήρωσε μόλις 36 γύρους (τους λιγότερους απ'όλους), καταφέρνοντας ωστόσο να κάνει τον τέταρτο χρόνο.
Πάντως η επίσημη δικαιολογία της ομάδας, ήταν η έλλειψη κάποιων εξαρτημάτων.
Πολύ καλή η επίδοση του Kamui Kobayashi, ο οποίος έτρεχε να καλύψει τα χλμ. και τα δεδομένα που έχασε η ομάδα μετά το χθεσινό ατύχημα του Perez και έκανε τον πέμπτο χρόνο.
Σε χαμηλούς ρυθμούς κινήθηκε ο Vettel κάνοντας τον έκτο χρόνο και βάζοντας όλους σε σκέψεις, για το τι κρυφτούλι παίζει η ομάδα και τι θα μας δείξει τελικά όταν ξεκινήσει το Πρωτάθλημα.
Τους περισσότερους γύρους συμπλήρωσαν οι Alonso (131) και Schumacher (114), ενώ τους λιγότερους ο Hamilton (36).
Driver Car Best time Laps
1 Nick Heidfeld Renault R31 1’20.361 86
2 Fernando Alonso Ferrari F150th Italia 1’20.493 131
3 Michael Schumacher Mercedes W02 1’21.054 114
4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes MP4-26 1’21.099 36
5 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari C30 1’21.242 84
6 Sebastian Vettel Red Bull-Renault RB7 1’21.574 98
7 Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari STR6 1’21.681 92
8 Heikki Kovalainen Lotus-Renault T128 1’21.711 61
9 Rubens Barrichello Williams-Cosworth FW33 1’22.227 99
10 Paul di Resta Toro Rosso-Ferrari STR6 1’22.945 64
11 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth MVR-02 1’25.471 72
pitlane.gr
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου