Αυτό που κάνει το kit τόσο ξεχωριστό είναι το απόλυτα συμμετρικό design του εμπνευσμένο από τους turbo V6 κινητήρες της F1. Η HKS χρησιμοποίησε και τα δύο turbos της GT II σειράς της, το απλό και το reverse rotation με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι πολύ πιο compact και μαζεμένος στο engine bay. Φυσικά πιστόνια και μπιέλες είναι σφυρήλατα ενώ τοποθετήθηκε και φλάντζα για να ρίξει την συμπίεση στο 8,7. Ο τομέας της τροφοδοσίας είναι επίσης της HKS με μπεκ και αντλίες υψηλότερης παροχής, τo intercooler αντικαταστάθηκε και η εισαγωγή και εξαγωγή απελευθερώθηκαν με πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα και την Superior Spec R εξάτμιση τιτανίου αντίστοιχα. Φυσικά ο εργοστασιακός εγκέφαλος θα τα είχε χαμένα με τα καινούρια δεδομένα οπότε προτιμήθηκε ο F-CON V Pro. Με όλα αυτά το GT-R αποδίδει 804 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. και 104 kg/m ροπής στις 3.800 σ.α.λ. για να κάνει την ζωή των ελαστικών λίγο πιο δύσκολη.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου