Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

Axell Nissan R35 GT-R

H Axell Auto είναι μία εταιρία που κατασκευάζει bodykits για διάφορα μοντέλα. Αλλά ήταν μία ευκαιρία για εμένα να κάνω ένα “δύο-σε-ένα”. Ο λόγος που το λέω αυτό; Επειδή αυτό το R35 αφενός φοράει ένα wide bodykit της Axell Auto και από την άλλη φοράει το πολυαναμενόμενο GT800 turbo kit της HKS. Οι γραμμές του bodykit κρύβονται σχετικά από το semi-matte μαύρο χρώμα αλλά και πάλι είναι αρκούντως δραματικό. Τα σαφώς φαρδύτερα φτερά εμπρός και πίσω επέτρεψαν στην Axell να τοποθετήσει εξαιρετικά φαρδιά ελαστικά (275/35/20 εμπρός και 335/30/20 πίσω) ενώ για τα υπόλοιπα νομίζω δεν χρειάζονται πολλά λόγια… το βλέπετε άλλωστε.

Αυτό που κάνει το kit τόσο ξεχωριστό είναι το απόλυτα συμμετρικό design του εμπνευσμένο από τους turbo V6 κινητήρες της F1. Η HKS χρησιμοποίησε και τα δύο turbos της GT II σειράς της, το απλό και το reverse rotation με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι πολύ πιο compact και μαζεμένος στο engine bay. Φυσικά πιστόνια και μπιέλες είναι σφυρήλατα ενώ τοποθετήθηκε και φλάντζα για να ρίξει την συμπίεση στο 8,7. Ο τομέας της τροφοδοσίας είναι επίσης της HKS με μπεκ και αντλίες υψηλότερης παροχής, τo intercooler αντικαταστάθηκε και η εισαγωγή και εξαγωγή απελευθερώθηκαν με πιο ελεύθερο φίλτρο αέρα και την Superior Spec R εξάτμιση τιτανίου αντίστοιχα. Φυσικά ο εργοστασιακός εγκέφαλος θα τα είχε χαμένα με τα καινούρια δεδομένα οπότε προτιμήθηκε ο F-CON V Pro. Με όλα αυτά το GT-R αποδίδει 804 άλογα στις 6.800 σ.α.λ. και 104 kg/m ροπής στις 3.800 σ.α.λ. για να κάνει την ζωή των ελαστικών λίγο πιο δύσκολη.



Δεν υπάρχουν σχόλια: