Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Blitz Nissan R35 GT-R

Έκανε το ντεμπούτο του στo Tokyo Auto Salon του 2009 και έφτασε στην μορφή που το βλέπετε φέτος. Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο GT-R διαφορετικό είναι ότι θα είναι το αυτοκίνητο με το οποίο θα τρέχει ο Ken Nomura στο πρωτάθλημα D1 στην Ιαπωνία. Ναι, καλά καταλάβατε, είναι πισωκίνητο (δες το video στη συνέχεια!). Η Blitz πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων την τετρακίνηση –αντικαθιστώντας παράλληλα το πίσω διαφορικό με ένα μπλοκέ της Nismo- καθώς επίσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για χάρη ενός σειριακού εξατάχυτου της Hollinger! Αλλαγμένος στον τομέα της μετάδοσης είναι και ο συμπλέκτης γιατί κακά τα ψέματα ο εργοστασιακός δεν θα άντεχε για πολύ. Ο κινητήρας δεν έχει υποστεί πολλές αλλαγές: Η εισαγωγή και η εξαγωγή έχουν αλλαχθεί με εξαρτήματα της Blitz όπως και το intercooler. Την διαχείριση έχει πλέον ο MoTeC M800 αφού σε αγωνιστικούς ρυθμούς η εργοστασιακή ECU απλά δεν επαρκεί. Το εσωτερικό σε μεγάλο βαθμό έχει γδυθεί, το εργοστασιακό ταμπλό έχει φύγει και τη θέση του έχουν πάρει το display του MoTeC με κάποια όργανα εποπτείας της Blitz. Φυσικά τόσο το τιμόνι όσο και τα καθίσματα έχουν αλλαχθεί. Το στήσιμο του αμαξιού πλέον βασίζεται σε ένα custom σετ αναρτήσεων της DG-5 ειδικά για το R35 και το σύστημα πέδησης είναι το εργοστασιακό με αλλαγμένα τακάκια. Οι ζάντες είναι μαγνησίου σφυρήλατες 20 ιντσών και τα ελαστικά είναι τα Dunlop SP Sport DSST -χάρη στον σπόνσορα του Nomuken-. Τέλος δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε μία αναφορά στην προσπάθεια για μείωση του βάρους αφού με την εγκατάλειψη της τετρακίνησης, το γδύσιμο του αυτοκινήτου, το άφθονο carbon σε όποιο πάνελ μπορούσε να εφαρμοστεί, την αφαίρεση του κλιματισμού και οτιδήποτε άλλου δεν είναι απολύτως απαραίτητο για αγώνες, το βάρος πρέπει να έπεσε αρκετά. Δυστυχώς νούμερα δεν υπάρχουν καθώς το αυτοκίνητο είναι ακόμα σε φάση εξέλιξης αλλά ελπίζουμε στο D1 (ή οποιονδήποτε άλλο θεσμό υπάρχει) του χρόνου να το δούμε τελειωμένο πια με τον τρελό Nomuken στο τιμόνι.



autoblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: