Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Το Facebook της Άννας Βίσση

Στον τοίχο μου (τον πραγματικό, όχι στο Facebook) έχω μια φωτογραφία του πατέρα μου με τη Βίσση, τραβηγμένη περίπου πριν 25-30 χρόνια. Ο πατέρας μου γύρω στα 35, η Άννα κοριτσάκι τότε, γύρω στα 55 (πενήντα πέντε, καλά το είδατε). Δεν ξέρω αν ήταν πολύ διάσημη εκείνη την εποχή. Την πρωτοάκουσα στις αρχές των 90’ς με τις ωραίες ροκιές του Καρβέλα. Είχα κόλλημα με το «Σε μια ώρα θα’χουν όλα τελειώσει», το οποίο είχα γράψει σε κασέτα και το άκουγα συνέχεια.

Μετά η Αννούλα επέκτεινε το ρεπερτόριό της στο λαϊκό και στο ποπ… Έβγαζε τραγούδια όπως το «Λάμπω» και πολύ αργότερα «αριστουργήματα» όπως το «Ερωτευμενάκι». Όπως καταλαβαίνετε, δεν την θεωρώ αγαπημένη μου τραγουδίστρια, αλλά όποτε ακούω το όνομα «Βίσση», ο νους μου πηγαίνει στις πρώτες της γαμάτες συνεργασίες με τον Καρβέλα, ο οποίος έχει πέσει κι αυτός πολύ στα μάτια μου. Χεστήκατε θα μου πείτε, αλλά όλο και κάποιοι θα συμφωνείτε μαζί μου.

Πάντως ότι και να λέω εγώ, η Άννα είναι σταρ και το δείχνει με κάθε τρόπο. Ζει τη ζωή της με το παραπάνω και αυτή τη φιλοσοφία την βγάζει και στο προφίλ της στο Facebook. Ιδού το αποκλειστικό:



Δεν υπάρχουν σχόλια: