Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

οι τοιχοι γυρω μας-εικονες

καθε μερα που  ξυπνω βλεπω τα ιδια μεροι θελω μια μερα να κοιταω μονο μπροστα ,θα φυγω και θα ξεχαστω μεσ'το δικο μου αστερι να 3εφυγω απο τη πικρα που με τιρανα
με κινηγανε τυψεισ καθε βραδυ στο ονειρο μου θελω να ταξιδεψω λιγο μονος να σκεφτω







να ξεφυγω λιγο απο το μιζερο παρον μου ,και ο,τι με πικρενη αρχιζω να το προσπερνω,χρωσταω καποιες συγνωμη που πρεπει να τις δωσω    οσους πληγωσα και γω με το καιρο κανανε το πιο σημαντικο μεσα στη ζωη μου δε σταματησαν να με στηριζουνε ουτε λεπτο .στν οικογενεια μου πανω απ ολα θα σταθω που δε μου χει ληψει τιποτα απο τη ζωη μου τον πατερα και την μανα μου τους ευχαριστω που μου χαρισαν 2 αδελφους μεσ'τη ψυχη μου θα ηταν δυσκολο να τους ξεχασω αφου μονο μαζι τους τις πικρες ξεπερνω θα ηταν δυσκολο απο την παρεα να τους χασω 








και να μεναν παντα μεσα στη καρδια μου τους κρατω .η ζωη ειναι μικρη γι αυτο κοιτα να την ζησεισ και να ευχαριστιεσαι και τη καθε σου στιγμη ,τι μαχη και αν χασεισ το πολεμο κερδιζεισ κανενα στη ζωη σου μην αφηνεις να επιβληθει ,δυσκολοι καιροι εχουν αρχισει και το ξερω ομως καποιος μαγκα πρεπει να αντισταθει δε λεω με σιγουρια οτι θα τα καταφερω ομως μια προσπαθεια αξιζει στη ζωη .επιλογεσ πολλεσ και ειναι ολεσ δικεσ σου εσ αρκει να διαλεξεισ τισ σωστες ,διαλεξε τους φιλους σου και τη συντροφια σου γιατι παρανομευουνε πιο κατω οι πουστ*ες επομενος ο στοχος η μορφωση και η παιδεια πρεπει να τα αποκτισεις οσο ειναι ακομα καιρος αλλιος θα σε θανε τα χρονια στα θρανια και οταν θα τελειωσεις δε θα νιωσεις δυνατος.οταν νιωσεις ετοιμος φτιαξε οικογενεια και ανεφρεψε με υφος ολα τα παιδια σου και οταν πια γερασεις δε θα εχεισ εννοια θα σαι ευτυχισμενος για τα κατορθωματα σου .προσεχε τις κινησεις σου γιατι δε θα μπορεις το χρονο αμα θελησεις να το παγωσεις .προσεξε τη ζωη σου μπορεις να πληγωθεις το πιο σημαντικο ομως ειναι να μην πληγωσεις .η ζωη ειναι μικρη γ αυτο κοιτα α την ζησεις .και να ευχαριστιεσαι και τι καθε σου στιγμη τη μαχη και να χασεις το πολεμο κερδιζεις κανεναν μην αφησεις στη ζωη να πληβηφει ....χ2

Δεν υπάρχουν σχόλια: