Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

αστεια στατους ..¨Δ

τελεια στατους....

1 τα καλά παιδιά ερωτεύονται ...τα κακά ΤΑ ερωτεύονται .
2 #ελεύθερος # σχέση # ντολμαδάκια.
3 Μου είπε οτι είμαι ίδιος με όλους....πότε γίναν όλοι  τόσο γαμάτοι ... 
4 Κακώς σε θεώρησα στάση στη ζωή μου ..εσύ δεν ήσουν ούτε στάση για κατούρημα. 
5 Κάποτε μου είπες οτι θα σκότωνες όποιον θα με πλήγωνε τωρα τι έγινε? αυτοκτόνησες ?
6 Φήμες λένε οτι υπάρχε βίντεο στο youtube που δεν έχουν τσακωθεί Έλληνες απο κάτω 
7 Δε διαβάζω άλλα μαθηματικά.Είδα αστέρι να πεύτει και έκανα μια f(x)
8 Πάντως τα κουνούπια ειναι ρωμαντικά πλάσματα
σου ψυθιρίζουν στο αυτί πριν σε τσιμπήσουν 
9  Στο δικό μου το χωριό το σούσι το λέμε δόλωμα 
10 Αν η κοπέλα σου ,σου παραπονιέται ποτέ οτι δεν την πας κάπου ακριβα ,πηγαινε΄την σε βελζινάδικο .
11  Φαντάζομαι τον Οδυσσέα μετα απο 20 χρόνια και να λέει στην Πηνελόπη που τον περίμενε με την παντοφλα στο χέρι "να εβλεπες τι επαφα "
12  .5 πράγματα που μας δείδαξε το φβ 
     1) να βγαίνω φοτο σ 'ολες τις τουαλέτες των μαγαζιων.
    2) σε κάθε φότο να σουφρώνω τα χείλη μου.
    3) να εχω φτάσει να έχω περισσότερους φίλους στο φβ παρά στην πραγματική μου ζωή.
   4) να βγαίνω γυμνές φοτο και να σουφρώνομαι οσο πιο πολύ μπορώ για να είμαι τούμπανο.
  5) οτι η πραγματική ζωη δεν είναι εκεί 
13 Θα έβαζα το κρεβάτι μου να σε φάει αλλα είσαι φόλα.
14 Ο άνθρωπος που ξέρει να χαμογελάει στην λύπη ...έχει βρει το άτομο για να του το ρίξει πάνω του.
15 Αυτά τα κορίτσια που έχουν 1.000 αδέλφια επίδομα πολυτέκνων πέρνουν?

  

Δεν υπάρχουν σχόλια: