Σάββατο 15 Αυγούστου 2009

Ευχαριστώ για όλα τα chain mails-groups !!!

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μου έστειλαν chain letters και με έκαναν invite σε spreading-groups (invite all your friends κλπ) για τους εξής λόγους:

1. Σταμάτησα να πίνω coca-cola αφού έμαθα ότι χρησιμοποιείται για να καθαρίζουν τους λεκέδες στα WC.

2. Δεν πάω πλέον σινεμά για να μη κάτσω σε κάθισμα που ίσως έχει καρφίτσα που να φέρει τον ΙΟ του AIDS.

5. Δεν απαντάω στο κινητό μου, διότι ίσως μετά μου πουν να πάρω σε κανένα παράξενο νούμερο και να μου έρθει μετά ο λογαριασμός με κλήσεις σε Uganda, Singapore ή Tokyo!

6. Δεν πίνω πλέον ποτά από τενεκεδάκι διότι φοβάμαι ότι ίσως μου προκαλέσουν κάποια ασθένεια.

7. Όταν βγαίνω έξω σε κάποιο Club δεν κοιτάζω καμιά ακόμα και αν είναι ωραία διότι ίσως μετά μου δώσει ναρκωτικά, με πάρει σε κάποιο ξενοδοχείο και μου βγάλει το συκώτι για να το πουλήσει στην μαύρη αγορά.

8. Κατέθεσα όλες μου τις οικονομίες στο λογαριασμό της Amy Bruce, που είναι άρρωστη στο νοσοκομείο εδώ και 7000 περίπου φορές. Είναι επίσης αξιοθαύμαστο ότι αυτό το παιδί είναι 8 χρονών από το 1995!!!

9. Δεν πήρα ποτέ τη Sony Bravia που κέρδισα ούτε και τα εισιτήρια για την Disneyland στο Παρίσι.

10. Έγραψα το όνομα μου περίπου 3000 φορές σε μια λίστα για να σώσω ένα σπάνιο είδος σκίουρου.

11. Μου είπαν γύρω στις 170 φορές ότι το MSN θα έκλεινε το λογαριασμό του e-mail μου.

12.Ανακάλυψα πόσο σκληρός είμαι αφού δεν θέλω να βοηθήσω την Αmy Stfoudensten η οποία πάσχει από λέπρα , έχει 3 πόδια 4 μάτια και μια ουρά.

13. Έχω 3000 χρόνια με κακή τύχη και έχω πεθάνει 67 φορές από τα Chain Letters που μου έστειλαν.

14. Ανακάλυψα πως όσους <<φίλους>> και να προσκαλέσω στο Group δεν πρόκειται ποτέ να δώ τηλεόραση μέσω του Facebook ούτε να δώ ποιος βλέπει το προφίλ μου, ποιος είναι ερωτευμένος μαζί μου και άλλες τέτοιες ηλιθιότητες...

15.Γιατί έχω λάβει 500 φορές το μήνυμα που αναφέρεται στην Jacqueline Saburidos που κάηκε ζωντανή έπειτα από τροχαίο και δεν πρόκειται να οδηγήσω ποτέ! Ούτε που έχω ξαναμπεί σε αυτοκίνητο από τότε.

16.Γιατί έχω σώσει πάρα πολλές φώκιες από τους λαθροκυνηγούς μόνο και μόνο προωθώντας ένα μόνο e-mail !?!!?

17.Γιατί ο Bill Gates ( γνωστός και ως Βασίλης Πόρτας) δεν θα μου στείλει ποτέ χρήματα και ούτε έχω κερδίσει δωρεάν διακοπές στην Disneyland.

18.Γιατί 1 e-mail μου αποκάλυψε όλα τα μυστικά του FBI (ΕφΜπιΑι) !!

19.Γιατί τώρα πια γνωρίζω τον τρόπο να μαζέψω πολλά εκατομμύρια επενδύοντας μόνο 5$ .

20.Γιατι σύμφωνα με τα chain mails που έχω λάβει ο υπολογιστής μου είναι γεμάτος από ιούς που διαδίδονται από το MSN ή το facebook...

21.Γιατί έσωσα στο τσακ τον λογαριασμό μου στο Fb από πιθανή διαγραφή. Αφού έστειλα ένα μήνυμα σε όλους του <<φίλους>> μου βέβαια!!!


Ευχαριστώ σε όλους.
Βαθύτατα.

Προσοχή!!!! Πλέον δεν μπορείς να σταματήσεις !! 'Έχεις διαβάσει το μήνυμα.

ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ GROUP ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΚΑΙ 23 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 857.325,5 ΑΤΟΜΑ. ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΝΑΣ ΜΠΛΕ OYΡΑΚΟΤΑΓΚΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΩΚΕΑΝΙΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ… ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 17:32:04 ! ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΤΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΕΙ Κ ΤΗ ΜΕΡΕΝΤΑ ΣΟΥ !!!


ΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕΙΣ... ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 23:53, ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟ ΤΖΟΚΕΡ, ΤΟ ΕΘΝ. ΛΑΧΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕΙΣ, ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΣ ΡΙΞΕΙΣ ΓΛΩΣΣΟΦΙΛΟ!!

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ΑΠΟ …. ΤΩΡΑ !!!!!!!!!!!


facebook group

Δεν υπάρχουν σχόλια: