Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Φυλετική «γκάφα» της Microsoft

Η διαφήμιση όπως δημοσιεύθηκε στις ΗΠΑ ...




Η διαφήμιση όπως δημοσιεύθηκε στην Πολωνία..


Η Microsoft εξέδωσε ανακοίνωση απολογίας προς τους καταναλωτές μετά τη… γκάφα του πολωνικού βραχίονα της εταιρείας, που άλλαξε το πρόσωπο ενός μαύρου, σε έντυπη και διαδικτυακή διαφήμιση, με έναν λευκό.
Στις ΗΠΑ, η φωτογραφία δείχνει τρεις εργαζόμενους να κάθονται γύρω από ένα τραπέζι, μία λευκή γυναίκα και δύο άντρες, ένας Ασιάτης και ένας μαύρος. Η πολωνική έκδοση της διαφήμισης ωστόσο, που υπόσχεται στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να «αυξήσει την αποδοτικότητα με τη χρήση των σωστών εργαλείων», το κεφάλι του μαύρου εργαζομένου αντικαταστάθηκε με το κεφάλι ενός λευκού. Αξιοσημείωτο είναι ότι η παρέμβαση αφορούσε μόνο το κεφάλι, αφού το χέρι του εργαζόμενου στη διαφήμιση παρέμεινε το ίδιο.
Η εικόνα κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο την Τρίτη, ενώ η Microsoft την απέσυρε αμέσως μόλις αντιλήφθηκε την επέμβαση, αναφέροντας ότι προσπαθεί να βρει ποιος ήταν υπεύθυνος για την αλλαγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: