Κάτω όμως απο το ρετρό κρύβεται τεχνολογία αιχμής. Το αμάξωμα είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο απο ανθρακονήματα, το σασί είναι σωληνωτό για μειωμένο βάρος και εξτρά ακαμψία και η ανάρτηση είναι σχεδόν αγωνιστική με διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς και πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ –διατίθεται ως εξτρά και ανάρτηση απο την Ohlins-. Το Spartan V πατάει σε τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 205/45/17 και φρενάρει με 4πίστονες δαγκάνες και στους δύο άξονες.
Όπως είναι φυσικό, το βάρος έχει διατηρηθεί σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα –κάτω απο τα 300kg μας λένε-. Το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος. Όλο αυτό το κατασκεύασμα, το κινεί ένας κινητήρας δανεισμένος απο την Ducati και πιο συγκεκριμένα απο την 1198S. Είναι 1.2 λίτρων και αποδίδει 170 άλογα που κινούν τους πίσω τροχούς αφού έχουν περάσει απο το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων -χωρίς paddles στο τιμόνι, μόνο έναν μοχλό-. Το πακέτο κινητήρας-χαμηλό βάρος-αγωνιστικό στήσιμο του δίνει επιτάχυνση στα 100km/h απο στάση σε κάτω απο 3 δευτερόλεπτα και τελική 280km/h. Παρεπιπτόντως, δεν έχει έγκριση για κίνηση σε δημόσιο δρόμο…Τέλος, για την ιστορία να αναφέρουμε οτι θα κατασκευαστούν μονάχα 300 Spartan V. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Και η τιμή αυτού : $90.000. Κακά τα ψέμματα, μόνο και μόνο για το κράνος στη μάσκα θεωρώ οτι τα αξίζει τα λεφτά του!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου