Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Παρουσίαση BMW Sauber F1 Team




Αυτοκίνητο:BMW Sauber F1.09
Κινητήρας:BMW P86/9
Ελαστικά:Bridgestone
Οδηγοί: 6. Νικ Χάιντφελντ

5. Ρόμπερτ Κούμπιτσα
Πρώτη χρονιά στην F1:1993
Βάση:Μόναχο, Γερμανία
Χίνβιλ, Ελβετία
Επίσημο site:www.bmw-sauber-f1.com/
Επικεφαλής:Μάριο Τάισεν
Τεχνικός Διευθυντής:Βίλι Ραμπφ
Δοκιμαστές:Κρίστιαν Κλιν
Συμμετοχές σε GP:58
Νίκες:1
Pole positions:1
Ταχύτεροι γύροι:2
Πρώτη Νίκη στην F1:GP Καναδά 2008
Τίτλοι οδηγών:-
Τίτλοι κατασκευαστών:-

Η πορεία της BMW Sauber στην F1

2008
Η F1.08 αποδεικνύεται πολύ αποτελεσματική, μετατρέποντας την ομάδα σε πραγματική διεκδικήτρια του τίτλου, ενώ στο Μόντρεαλ ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα της χαρίζει την πρώτη νίκη της ιστορίας της. Η απόδοση του μονοθεσίου πέφτει προς το τέλος της σεζόν, παρόλα αυτά η ομάδα τερματίζει στην τρίτη θέση με την εντυπωσιακή συγκομιδή των 135 βαθμών.
2007
Αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος, αφού καθιερώνεται ως η τρίτη δύναμη του grid πίσω από τις Ferrari και McLaren. Καταφέρνει να πάρει βαθμούς και στις 17 κούρσες, ενώ έχει και δύο βάθρα με τον Νικ Χάιντφελντ σε Καναδά και Ουγγαρία. Τελικά, καταλαμβάνει την δεύτερη θέση πίσω από την πρωταθλήτρια Ferrari, μετά τον μηδενισμό της McLaren.
2006
Η πρώτη χρονιά κάτω από την καθοδήγηση της BMW ξεκινάει με προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά τελειώνει εντυπωσιακά, με την πέμπτη θέση στην τελική κατάταξη. Οι δρόμοι της ομάδας με τον Ζακ Βιλνέβ χωρίζουν στα μισά της σεζόν, αλλά ο αντικαταστάτης του, Ρόμπερτ Κούμπιτσα, αναβαίνει στο βάθρο στην Ιταλία, κάτι που κάνει και ο Νικ Χάιντφελντ στην Ουγγαρία.
2005
Τέλος εποχής για την ομάδα τον Ιούνιο, με τον Πέτερ Ζάουμπερ να αποχωρεί από το πόστο του επικεφαλής, παραχωρώντας τις μετοχές του στην BMW.
2004
Ολοκληρώνεται η κατασκευή της υπερσύγχρονης αεροδυναμικής σήραγγας και τα πρώτα αποτελέσματα της επένδυσης φαίνονται. Η ομάδα συγκεντρώνει τους περισσότερους βαθμούς στην ιστορία της στην F1 και τερματίζει στην 6η θέση των κατασκευαστών. Ανακοινώνει την απόκτηση του Ζακ Βιλνέβ για τα επόμενα δύο χρόνια.
2003
Δύσκολη χρονιά. Μαζεύει βαθμούς μόνο σε πέντε αγώνες. Καλύτερη εμφάνισή της στο GP των ΗΠΑ, όπου ο Φρέντσεν τερμάτισε τρίτος και ο Χάιντφελντ πέμπτος. Στον συγκεκριμένο αγώνα, για πρώτη φορά μονοθέσιο της ομάδας βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα. Η ομάδα τερμάτισε έκτη στο πρωτάθλημα. Στο τέλος της χρονιάς αποχωρούν τόσο ο Φρέντσεν όσο και ο Χάιντφελντ.
2002
Mε 11 βαθμούς κατέλαβε την πέμπτη θέση στους κατασκευαστές. Η καλύτερή της εμφάνιση ήρθε στο ισπανικό GP όπου ο Νικ Χάιντφελντ τερμάτισε τέταρτος και ο Φελίπε Μάσα πέμπτος.
2001
Παίρνει την καλύτερή της θέση ως τότε στην F1, ολοκληρώνοντας τη χρονιά τέταρτη με 21 βαθμούς.
2000
Ολοκλήρωσε τη σεζόν στην όγδοη θέση των κατασκευαστών με μόλις έξι βαθμούς. Καλύτερά της αποτελέσματα, η πέμπτη θέση του Μίκα Σάλο στο Μονακό και την Γερμανία. Ηighlight η εγκατάλειψη και των δυο μονοθεσίων της στο GP της Βραζιλίας από πρόβλημα στην πίσω αεροτομή...
1997
Το καλύτερο αποτέλεσμά της ήταν η τρίτη θέση του Τζόνι Χέρμπερτ στην Ουγγαρία.
1996
Στο Μονακό, η ομάδα πραγματοποίησε την καλύτερη εμφάνισή της με τον Χέρμπερτ να τερματίζει τρίτος και τον Φρέντσεν τέταρτος. Η ομάδα ολοκλήρωσε τη χρονιά στην έβδομη θέση.
1995
Ο Χάιντς-Χάραλντ Φρέντσεν χαρίζει στην ομάδα το πρώτο της πόντιουμ. Ο γερμανός έφερε την Sauber-Ford C14 στην τρίτη θέση στο ιταλικό GP στην πίστα της Μόντσα.
1993
H ομάδα κάνει το ντεμπούτο της στην F1. Στον πρώτο της αγώνα, στο Κιαλάμι της Νότιας Αφρικής, ο Τζέι Τζέι Λέχτο έφερε την Sauber-Ilmor C12 στην πέμπτη θέση χαρίζοντας τους πρώτους βαθμούς στην ομάδα. Το τέλος της σεζόν βρίσκει το team στην έβδομη θέση με 12 βαθμούς.


πηγη: www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: