| ||||||||||||
Πρώτη χρονιά στην F1: | 1950 | |||||||||||
Βάση: | Μαρανέλο, Ιταλία | |||||||||||
Επίσημο site: | http://www.ferrari.com/English/Scuderia/Pages/Racing.aspx | |||||||||||
Επικεφαλής: | Στέφανο Ντομενικάλι | |||||||||||
Τεχνικός Διευθυντής: | Αλντο Κόστα | |||||||||||
Δοκιμαστές: | Λούκα Μπαντοέρ Μαρκ Ζενέ | |||||||||||
Συμμετοχές σε GP: | 781 | |||||||||||
Νίκες: | 209 | |||||||||||
Pole positions: | 203 | |||||||||||
Ταχύτεροι γύροι: | 219 | |||||||||||
Πρώτη Νίκη στην F1: | GP Μ. Βρετανίας 1951 | |||||||||||
Τίτλοι οδηγών: | 15 (52, 53, 56, 58, 61, 64, 75, 77, 79, 00-04, 07) | |||||||||||
Τίτλοι κατασκευαστών: | 16 (61, 64, 75-77, 79, 82, 83, 99-04, 07, 08) |
H πορεία της Ferrari στην F1
2008
Με οκτώ νίκες κατακτάει τον δεύτερο σερί και συνολικά 16ο τίτλο της στους κατασκευαστές, αφήνοντας την McLaren 21 βαθμούς πίσω. Αλλά χάνει τα σκήπτρα στο πρωτάθλημα οδηγών, καθώς ο Φελίπε Μάσα τερματίζει ένα βαθμό πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, παρά το γεγονός ότι είχε περισσότερες νίκες από τον βρετανό.
2007
Επιστρέφει στις επιτυχίες, κατακτώντας το νταμπλ μετά από σκληρή μάχη με την McLaren στις πίστες, αλλά και τα δικαστήρια. Ο Κίμι Ράικονεν στέφεται παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του με δραματικό τρόπο, καθώς βρισκόταν 17 βαθμούς πίσω από την κορυφή μόλις δύο αγώνες πριν το τέλος. Ο τίτλος στους κατασκευαστές πηγαίνει στο Μαρανέλο μετά τον μηδενισμό της McLaren, η οποία κρίθηκε ένοχη για παράνομη κατοχή απόρρητων δεδομένων της Scuderia.
2006
Με αντεπίθεση διαρκείας στο δεύτερο μισό της χρονιάς, ξεπερνά την Renault τρεις αγώνες πριν το τέλος, μέχρι που υποφέρει από (σπάνια για τα δεδομένα της) μηχανικά προβλήματα και χάνει τον τίτλο για πέντε βαθμούς. Στο αντίο του στην F1, ο Μίκαελ Σουμάχερ παίρνει επτά νίκες, αλλά το πρωτάθλημα καταλήγει στον Φερνάντο Αλόνσο.
2005
Η αλλαγή κανονισμού για τα ελαστικά (με τη χρησιμοποίηση ενός μόνο σετ σε δοκιμαστικά και αγώνα) βάζει τέλος στο σερί τίτλων της. Με μόλις μία νίκη στον αγώνα-φιάσκο της Ιντιανάπολις, βλέπει την πλάτη των Renault και ΜcLaren, βγαίνοντας τρίτη.
2004
Χάνει μόλις τρεις από τους 18 αγώνες του πρωταθλήματος! Αλλο ένα νταμπλ είναι γεγονός. Αλλο ένα πρωτάθλημα, το έβδομο, για τον Μίκαελ Σουμάχερ.
2003
Η πιο δύσκολη σεζόν για την Scuderia και τον Μίκαελ Σουμάχερ. Τελικά και οι δυο πανηγυρίζουν ακόμα ένα νταμπλ. Είναι το πέμπτο σερί πρωτάθλημα κατασκευαστών για την Scuderia και το έκτο πρωτάθλημα οδηγών του Σούμι.
2000
Η αρχή της απόλυτης κυριαρχίας της ομάδας σε οδηγούς και κατασκευαστές, με την κατάκτηση συνολικά 10 τίτλων μέχρι και το 2004.
1999
Στέφεται πρωταθλήτρια κατασκευαστών στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Σουζούκα της Ιαπωνίας, όμως ο Εντι Ιρβάιν χάνει το πρωτάθλημα οδηγών από τον Μίκα Χάκινεν. Ο Μίκαελ Σουμάχερ είχε τεθεί από νωρίς εκτός διεκδίκησης του τίτλου, αφού έχασε έξι αγώνες λόγω κατάγματος στο πόδι σε ατύχημα στο Σίλβερστοουν.
1983
H Ferrari στέφεται για όγδοη φορά στην ιστορία της πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές.
1979
O νοτιοαφρικανός Τζόντι Σέκτερ στέφεται πρωταθλητής με την ομάδα. Ακολούθησαν 21 πέτρινα χρόνια στα οποία η Scuderia δεν έβγαλε παγκόσμιο πρωταθλητή...
1975
O Nίκι Λάουντα κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Το 1976 καταφέρνει να βγει ζωντανός από ένα τρομαχτικό ατύχημα όπου υπέστη σοβαρά εγκαύματα και να επιστρέψει στις πίστες. Την επόμενη χρονιά (1977), ο αυστριακός κατακτά το δεύτερο πρωτάθλημα με την Scuderia.
1964
Ο Τζον Σέρτις στέφεται πρωταθλητής με την Scuderia. Ο βρετανός είναι ο μοναδικός οδηγός μέχρι σήμερα που έχει κατακτήσει πρωτάθλημα στα GP μοτοσικλετών και στην F1.
1961
O Φιλ Χιλ οδηγεί την ομάδα στο πρώτο νταμπλ (πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών) της ιστορίας της.
1958
Ο Μάικ Χόθορν γίνεται ο τρίτος πιλότος της Scuderia που κατακτά το πρωτάθλημα.
1956
Ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο στέφεται για τέταρτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής.
1952
Ο Αλμπέρτο Ασκάρι κατακτά το πρώτο από τα δυο συνεχόμενα πρωταθλήματα με την Ferrari.
1951
Ο Χοσέ Φροϊλάν Γκονζάλες χαρίζει στην ομάδα την πρώτη της νίκη στην F1, στο βρετανικό GP.
πηγη : www.sport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου