| ||||||||||||
Πρώτη χρονιά στην F1: | 2005 | |||||||||||
Βάση: | Μίλτον Κέινς, Αγγλία | |||||||||||
Επίσημο site: | www.redbullracing.com/ | |||||||||||
Επικεφαλής: | Κρίστιαν Χόρνερ | |||||||||||
Τεχνικός Διευθυντής: | Τζεφ Γουίλις | |||||||||||
Δοκιμαστές: | Μπρέντον Χάρτλεϊ | |||||||||||
Συμμετοχές σε GP: | 77 | |||||||||||
Νίκες: | 1 | |||||||||||
Pole positions: | 1 | |||||||||||
Ταχύτεροι γύροι: | - | |||||||||||
Πρώτη Νίκη στην F1: | GP Κίνας 2009 | |||||||||||
Τίτλοι οδηγών: | - | |||||||||||
Τίτλοι κατασκευαστών: | - | |||||||||||
Η πορεία της Red Bull Racing στην F1
2008
Παρά το γεγονός ότι διαθέτει πανομοιότυπο σασί, η RB4 με τον κινητήρα της Renault επισκιάζεται από την απόδοση του μονοθεσίου της αδερφικής Toro Rosso, το οποίο τρέχει με μοτέρ της Ferrari. Η τρίτη θέση του Ντέιβιντ Κούλθαρντ είναι το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας, η οποία πέφτει από την πέμπτη στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος.
2007
Η σχεδιασμένη από τον Αντριαν Νιούι RB3 φοράει πλέον κινητήρα της Renault, αλλά αποδεικνύεται μη αξιόπιστη, καθώς η ομάδα έχει τουλάχιστον μία εγκατέλειψη στις πρώτες επτά κούρσες. Τα πράγματα βελτιώνονται κάπως στο δεύτερο μισό της σεζόν και η καλύτερή της παρουσία έρχεται στην Ουγγαρία, με τους Μαρκ Ουέμπερ και Ντέιβιντ Κούλθαρντ να κατακτούν την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.
2006
Αλλαζει κινητήρα, από Cosworth σε Ferrari, αλλά η δεύτερη χρονιά αποδεικνύεται δυσκολότερη από την πρώτη. Ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ παίρνει το πρώτο της βάθρο στο Μονακό, αλλά η τελική συγκομιδή είναι κατά 18 βαθμούς χαμηλότερη σε σχέση με το 2005. Ο Κρίστιαν Κλιν χάνει τη θέση του από τον Ρόμπερτ Ντούρνμπος για τους τελευταίους τρεις αγώνες.
2005
Η πρώτη χρονιά της ομάδας του αυστριακού μεγιστάνα Ντίτριχ Μάτεσιτς μετά την εξαγορά της Jaguar στο τέλος του 2004, ξεπερνά τις προσδοκίες. Συγκεντρώνειπερισσότερους πόντους στους δύο πρώτους αγώνες απ` ό,τι η Jaguar σε ολόκληρη την περασμένη χρονιά. Τελικά, τερματίζει έβδομη στους κατασκευαστές, μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από την BAR.
Πηγη: www.sport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου