Τρίτη 26 Μαΐου 2009

Παρουσίαση Red Bull Racing



Αυτοκίνητο:Red Bull RB5
Κινητήρας:Renault RS27
Ελαστικά:Bridgestone
Οδηγοί: 14. Μαρκ Ουέμπερ

15. Σεμπάστιαν Φέτελ
Πρώτη χρονιά στην F1:2005
Βάση:Μίλτον Κέινς, Αγγλία
Επίσημο site:www.redbullracing.com/
Επικεφαλής:Κρίστιαν Χόρνερ
Τεχνικός Διευθυντής:Τζεφ Γουίλις
Δοκιμαστές:Μπρέντον Χάρτλεϊ
Συμμετοχές σε GP:77
Νίκες:1
Pole positions:1
Ταχύτεροι γύροι:-
Πρώτη Νίκη στην F1:GP Κίνας 2009
Τίτλοι οδηγών:-
Τίτλοι κατασκευαστών:-


Η πορεία της Red Bull Racing στην F1

2008
Παρά το γεγονός ότι διαθέτει πανομοιότυπο σασί, η RB4 με τον κινητήρα της Renault επισκιάζεται από την απόδοση του μονοθεσίου της αδερφικής Toro Rosso, το οποίο τρέχει με μοτέρ της Ferrari. Η τρίτη θέση του Ντέιβιντ Κούλθαρντ είναι το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας, η οποία πέφτει από την πέμπτη στην έβδομη θέση του πρωταθλήματος.
2007
Η σχεδιασμένη από τον Αντριαν Νιούι RB3 φοράει πλέον κινητήρα της Renault, αλλά αποδεικνύεται μη αξιόπιστη, καθώς η ομάδα έχει τουλάχιστον μία εγκατέλειψη στις πρώτες επτά κούρσες. Τα πράγματα βελτιώνονται κάπως στο δεύτερο μισό της σεζόν και η καλύτερή της παρουσία έρχεται στην Ουγγαρία, με τους Μαρκ Ουέμπερ και Ντέιβιντ Κούλθαρντ να κατακτούν την τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα.
2006
Αλλαζει κινητήρα, από Cosworth σε Ferrari, αλλά η δεύτερη χρονιά αποδεικνύεται δυσκολότερη από την πρώτη. Ο Ντέιβιντ Κούλθαρντ παίρνει το πρώτο της βάθρο στο Μονακό, αλλά η τελική συγκομιδή είναι κατά 18 βαθμούς χαμηλότερη σε σχέση με το 2005. Ο Κρίστιαν Κλιν χάνει τη θέση του από τον Ρόμπερτ Ντούρνμπος για τους τελευταίους τρεις αγώνες.
2005
Η πρώτη χρονιά της ομάδας του αυστριακού μεγιστάνα Ντίτριχ Μάτεσιτς μετά την εξαγορά της Jaguar στο τέλος του 2004, ξεπερνά τις προσδοκίες. Συγκεντρώνειπερισσότερους πόντους στους δύο πρώτους αγώνες απ` ό,τι η Jaguar σε ολόκληρη την περασμένη χρονιά. Τελικά, τερματίζει έβδομη στους κατασκευαστές, μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από την BAR.





Πηγη: www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: