Παρασκευή 22 Μαΐου 2009

F1 Grand Prix MONACO

Απορρίφθηκε το αίτημα της Ferrari για την μη εφαρμογή των νέων κανόνων που προωθεί η FIA από το Γαλλικό δικαστήριο στο οποίο είχε προσφύγει. Μετά από αυτό συνεχίζει να ισχύει η προθεσμία της 29ης Μαΐου. Να θυμίσουμε ότι δεν είναι μόνο η Ferrari που απειλεί να μην συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα αλλά ακόμα 6 ομάδες. Αιτία είναι το εθελοντικό μπάτζετ καπ που θέλει να εφαρμόσει η FIA το οποίο έχει σαν ανώτατο όριο προϋπολογισμού τα 45 εκ. ευρώ. Όσες ομάδες το επιλέξουν θα ανταμειφθούν με μεγαλύτερη ελευθερία σε τεχνικά θέματα και χρόνους δοκιμών. Σύμφωνα όμως με τις ομάδες που αντιδρούν, αυτό θα δημιουργήσει ένα πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων.

Και καθώς πλησιάζει και το GP του Μονακό να υπενθυμίσουμε ότι η Ferrari και McLaren θα κρατήσουν το kers παρόλο που το σιρκουί δεν έχει κάποια μεγάλη ευθεία. Η Red Bull ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμος ο καινούριος διπλός διαχύτης ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί στα δύο μονοθέσια της ομάδας στον μεθαυριανό αγώνα.
Ο Άντριαν Νιούι δήλωσε "Ναι, θα έχουμε τον διπλό διαχύτη. Θα τον τοποθετήσουμε και στα δύο μονοθέσια (στις ελεύθερες δοκιμές) και θα δούμε πώς θα πάει. Θα χρησιμοποιήσουμε κυψέλες φορτίου για να μετρήσουμε την κάθετη δύναμη του μονοθεσίου στην πίστα και αν έχουμε ανησυχίες στο τέλος των δοκιμών, θα το επανεξετάσουμε για το υπόλοιπο του τριήμερου.
Υπάρχει ένα στοιχείο ρίσκου βάζοντας τον διαχύτη και στα δύο μονοθέσια, με την έννοια αν αποδώσει όπως υπολογίσαμε στην αεροδυναμική σήραγγα ή αν θα υπάρξει κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Αλλά αποφασίσαμε να πάρουμε το ρίσκο, προτιμώντας να ανακαλύψουμε τι θα συμβεί.
Από την άλλη, αν τον βάζαμε μόνο στο ένα μονοθέσιο, τότε σύμφωνα με τον Νόμο του Μέρφι το μονοθέσιο αυτό θα κατέληγε στον τοίχο στον πρώτο γύρο και δεν θα μαθαίναμε τίποτα για το εξάρτημα. Για αυτό τον λόγο θα το τοποθετήσουμε και στα δύο μονοθέσια."

FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: