
Έτσι, δεν υπάρχει κανένας λόγος για να απαγόρευονται. Υπενθυμίζουμε ότι σε όλες τις πόλεις της Ευρώπης, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ακόμα και χαμηλού κυβισμού είναι πολύ περισσότερα από τα βενζινοκίνητα. Την ίδια στιγμή, το μέτρο αυτό αναμένεται να τονώσει σημαντικά τον κλάδο του αυτοκινήτου, καθώς η συνεχής αύξηση στην τιμή της αμόλυβδης βενζίνης θα οδηγήσει πολλούς στην αντικαταστάση των βενζινοκίνητων Ι.Χ. τους με πετρελαιοκίνητα.
Το μόνο πρόβλημα θα μπορούσε να έρθει από τα διυλιστήρια και το κάτα πόσο αυτά θα μπορούσαν να ανταπεξέλθουν σε μια αυξανόμενη ζήτηση, την στιγμή που όλα αυτά τα χρόνια έδιναν προτεραιότητα στην αμόλυβδη. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να ισχύει, καθώς έχουν όλο το χρονικό περιθώριο να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα, ενώ την ίδια στιγμή η ποιότητα του πετρελαίου κίνησης στη χώρας μας δεν διαφέρει σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου