Μέτα από τον πρώτα αγώνα της χρονιάς οι ομάδες της F1 ταξιδεύουν οκτώ ώρες για να φτάσουν στην Malaysia και στην πίστα της Sepang.
Ενώ η πίστα της Μελβούρνης ήταν πιο street, η πίστα της Μαλαισίας είναι η πρώτη κανονική πίστα και εκεί πραγματικά θα φανούν οι διαφορές των μονοθεσίων.
Η πίστα της Sepang είναι κατασκευασμένη κοντά στο τροπικό δάσος του Ισημερινού και ως εκ τούτου, η πίστα προσφέρει απρόβλεπτες συνθήκες. Εκεί που υπάρχει ηλιοφάνεια, ξαφνικά οι ουρανοί μπορεί να ανοίξουν, κάνοντας τις ομάδες στο pitlane να τρέχουν πανικόβλητες.
Έτσι όπως έχει σχεδιαστεί η πίστα, έχει την φήμη να πιέζει τους οδηγούς στο όριο τους. Έχει ένα μίγμα από μεγάλες ευθείες και προκλητικά γρήγορες στροφές, με την αναγκαιότητα του απότομου φρεναρίσματος.
Το Grand Prix της Μαλαισίας, ως γνωστό, θεωρείται ως ο σκληρότερος αγώνα της χρονιάς, σε θέμα φυσικής καταπόνησης του οδηγού.
Φέτος, μεγάλο ρόλο θα παίξουν τα ελαστικά της Pirelli, που απ’ότι φάνηκε στις δοκιμές δείξανε ότι είναι λιγότερο ανθεκτικά από το Bridgestone που χρησιμοποιήθηκαν πέρυσι, αν και στην Αυστραλία κάτι τέτοιο δεν φάνηκε.
Στην Μελβούρνη είδαμε 3 pit stops κατά μέσο όρο, στην Μαλαισία περιμένουμε 4 με 5.
Οι μεγάλες ευθείες θα δώσουν πλεονέκτημα σε ομάδες που τρέχουν με το KERS ( το ακούτε κ. Horner; ).
Αυτό ανοίγει επίσης τον δρόμο για τη χρήση του DRS (ρυθμιζόμενο πίσω φτερό), το οποίο ως γνωστόν, έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην προσπέραση.
Μαρία Κορινθίου: Επέστρεψε στο «Πρωινό» – Τα νεότερα για την υγεία της
Πριν από 1 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου