Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

O Rossi θα επιστρέψει μάλλον στο BRNO;

Ο ίδιος δήλωσε:

"Τρεις βδομάδες έχουν περάσει από τότε που είχα το ατύχημα και νοσηλεύτηκα στο νοσοκομείο και είμαι πολύ χαρούμενος με την πρόοδο της ανάρρωσης μου. Αισθάνομαι πολύ καλύτερα και αρχίζω να επανέρχομαι στις συνήθειες μου πάλι. Βέβαια μέχρι να ανέβω πάλι στη μοτοσυκλέτα θα πρέπει να κάνω υπομονή και να περιμένω να γίνω τελείως καλά.

Με λίγο γυμναστική και κάποιες ασκήσεις θα επανέλθω στην ώρα μου. Δυστυχώς, έχω ακόμα κάποιους πόνους με τον ώμο μου αλλά δουλεύοντας με τις ασκήσεις ενδυνάμωσης των μυών μου θα επανέλθει.

Ο στόχος μου είναι να επανέλθω στα MotoGP στον αγώνα της Τσεχίας στο BRNO, αν όλα πάνε καλά και αποκατασταθεί ο τραυματισμός μου πλήρως.

Είμαι τόσο καιρό στο σπίτι μου κλεισμένος στην Tavullia και έχουν ήδη αρχίσει να μου λείπουν οι αγώνες, η μοτοσυκλέτα μου, η ομάδα μου και τα paddock και όλη αυτή η κατάσταση με ωθεί στο να γίνω πιο γρήγορα καλύτερα, προκειμένου να επιστρέψω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: