Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Οι θέσεις του Rossi πάνω στο ατύχημα του

Πως αισθάνεσαι, πονάς ακόμη;

V.R.: Το θετικό είναι ότι τα χειρότερα πέρασαν, οι δύο εγχειρήσεις που έκανα πήγαν καλά κι όλα είναι εντάξει. Τώρα θα περάσω την δύσκολη περίοδο, κατά την διάρκεια της οποίας είναι πιθανό να μολυνθεί το τραύμα μου γι’αυτό το λόγο το πόδι μου θα πρέπει να είναι σχεδόν μόνιμα υπερυψωμένο. Στη συνέχεια θα περάσω στην επόμενη σημαντική φάση όταν θα είμαι έτοιμος να περπατήσω με υποστήριξη (δεκανίκια).

Ο Dr. Buzzi δήλωσε ότι η ανάρρωσή σου ίσως διαρκέσει κάπου μεταξύ 5 έως 6 μήνες;

V.R.: Ήταν αναμενόμενο ότι ο Dr. Buzzi θα ήταν πολύ προστατευτικός με την πρόγνωσή του. Θέλω να θεραπευτεί το τραύμα μου κι αυτό είναι το μόνο πράγμα που μ’ενδιαφέρει αυτή την στιγμή. Αν χάσω 4 ή 6 αγώνες δεν έχει καμία διαφορά στο αποτέλεσμα. Η καλύτερη στιγμή να επιστρέψω πίσω θα ήταν στο Brno, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο να γίνει με αυτό τον τρόπο.

Θυμάσαι πως συνέβη το ατύχημά σου;

V.R.: Θυμάμαι τα πάντα τέλεια. Δεν χτύπησα στο κεφάλι μου, δεν χτύπησα τίποτα άλλο εκτός από το πόδι μου. Ο αερόσακος δούλεψε τέλεια μέσα στη φόρμα μου και το κράνος μου είχε γδαρθεί ελάχιστα. Δεν έχω ούτε ένα μώλωπα. Το πρόβλημα ήταν ότι προσγειώθηκα πάνω στο πόδι μου το οποίο παγιδεύτηκε κάτω από το σώμα μου. Αν είχα προσγειωθεί με την πλάτη θα ήταν διαφορετικά. Φορούσα καινούργιο ελαστικό και είχα κάνει μόλις δύο γύρους και τότε μείωσα τον ρυθμό μου γιατί είχα το Barbera πίσω μου. Όταν επανήλθα στην αγωνιστική μου γραμμή ο Pedrosa με είχε φθάσει και δεν ήθελα να του κόψω το ρυθμό κι έτσι μετακινήθηκα και πάλι αλλά όταν άνοιξα ξανά το γκάζι τότε ξαφνικά ήρθε από το πουθενά η πτώση. Επτά δευτερόλεπτα ήταν αρκετά για να πέσει δραματικά η θερμοκρασία στο ελαστικό. Ήταν δικό μου λάθος.

Πέρασε καθόλου από το μυαλό σου το να σταματήσεις τους αγώνες μοτοσυκλέτας;

V.R.: Ειλικρινά δεν ένιωσα κανένα φόβο. Ήμουν ελαφρώς τρομαγμένος όταν αντίκρισα το σπασμένο πόδι μου, ωστόσο αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι θα λείψω από τόσους αγώνες. Θα μείνω εκτός δράσης όσο χρειαστεί για να σιγουρευτώ ότι δεν θα κάνω καμία ανοησία γιατί θέλω να επιστρέψω το συντομότερο δυνατό, αλλά μόνο όταν θα το επιτρέψει η κατάστασή μου. Γνωρίζω ότι έχω μοτοσυκλέτα για την επόμενη χρονιά οπότε δεν έχω να αποδείξω τίποτα. Θα μπορούσα να λείψω για τέσσερις αγώνες αλλά όταν θα επιστρέψω δεν θα μπορώ να κυνηγήσω το τίτλο. Θα πρέπει να είμαι προσεκτικός και να επιστρέψω για να αγωνιστώ για πολλά χρόνια. Άκουσα πολλά τον τελευταίο καιρό από πολλούς αθλητές που είχαν παρόμοιο ατύχημα με το δικό μου. Για παράδειγμα, μου τηλεφώνησε ο Mark Webber που είχε ένα ανοιχτό κάταγμα στο δεξί του πόδι. Που είπε ότι πρέπει να είμαι πολύ υπομονετικός κι ότι θα είναι περιορισμένες οι ανέσεις μου κάποιες στιγμές αλλά στο τέλος η ανάρρωση μου θα είναι εγγυημένη.

Κατά την διάρκεια της ανάρρωσης θα δουλέψεις πάνω στον τραυματισμένο ώμο σου;

V.R.: Αυτό είναι σίγουρο. Αυτό είναι ίσως από τα λίγα θετικά της κατάστασής μου από αυτό το ατύχημα. Τελικά θα μπορέσω να γυμνάσω και να ετοιμάσω το ώμο μου χωρίς βιασύνη, χωρίς επέμβασεις ή άλλους αγώνες. Από αύριο (Παρασκευή) ξεκινάω το πρόγραμμα γυμναστικής και ξεκούρασης φυσικά κι όταν θα επιστρέψω ο ώμος μου θα είναι σε τέλεια κατάσταση. Φυσικά εννοείται ότι δεν θα μπορώ να νικήσω από τον πρώτο κιόλας αγώνα. Όταν επανέρχεσαι βεβιασμένα δεν σκέφτεσαι μόνο το σώμα σου αλλά και το πως σκέφτεσαι. Δεν θα μπορέσω να επιστρέψω στις νίκες μονομιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: